Klachtenprocedure
Ons streven is om bij iedere cliënt kwalitatief goede zorg te leveren. Het kan gebeuren dat u toch niet helemaal tevreden bent over de geleverde zorg. U kunt dit natuurlijk eerst met uw zorgverlener opnemen. Komt u er samen niet uit of wilt u de klacht rechtstreeks met ons bespeken? Wij staan in dat geval klaar voor u om tot een gewenste oplossing te komen. U kunt uw klacht dan schriftelijk indienen via onderstaand adres.
Postadres:
Henriëlla Thuiszorg
t.a.v. klachtenfunctionaris
Laan van Meerdervoort 306
2563 AL Den Haag
Onafhankelijk geschillencommissie
Als u van mening bent dat de leiding van Henriëlla Thuiszorg uw klacht niet naar behoren heeft afgehandeld, kunt u uw klacht bij de onafhankelijke geschillencommissie voorleggen.
Postadres:
Stichting Zorggeschil
De Meenthe 6
8471 ZP Wolvega
Telefoon: 0561 - 618711 (Quasir)
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Website: www.zorggeschil.nl